*    16 Centre Regionale in judetele: Ilfov, Bihor, Botosani, Braila, Calarasi, Ialomita, Cluj, Constanta, Dolj, Giurgiu, Iasi, Satu Mare, Teleorman, Timis, Tulcea, Vaslui    *    25.000 repere CNH in stoc    *    2.000 repere Kverneland in stoc    *    Service autorizat CNH / New Holland , Kverneland, MacDon, Olimac, Oros, Geringhoff, FJ Dynamics, Raven, Maschio Gaspardo   *    Livrare rapida    *    Consultanta tehnica

Garantie si returnare produse

Garantii pentru piese de schimb

Vanzatorul raspunde numai pentru viciile ascunse ale produselor care sunt imputabile producatorului acestora (viciile ascunse care constituie erori de fabricatie, datorate materialelor folosite sau manoperei, care nu au fost cunoscute si nici nu puteau fi cunoscute de catre Cumparatorul/utilizatorul produselor prin mijloace obisnuite de verificare), aparute in conditiile utilizarii lor normale potrivit destinatiei produselor si care fac improprie folosirea lor potrivit acestei destinatii.

1. In relatia comerciala cu un consumator, definit ca atare prin OG 21/1992, drepturile acestuia (consumatorului) sunt cele prevazute in Ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, iar garantia acordata este de 24 de luni de la data cumpararii produsului
2. In cazul relatiei comerciale cu un alt agent economic (societate comerciala, etc.), in cadrul Contractului de Garantie termenul de garantie este de 12 luni de la data livrarii
3. Pentru toate produsele care au garantia acordata de producator, aceasta se va acorda pentru termenul stabilit de acesta si in conditiile mentionate in documentatia producatorului

 

Avand in vedere durata medie de utilizare a produselor comunicata de producatori, perioada de garantie este de:

- 12 luni pentru piesele de schimb New Holland livrate de Vanzator
- 12 luni pentru ansambluri complete (motoare, transmisii, axe fata) New Holland si pentru reperele Kverneland
- 24 luni pentru bateriile uscate originale New Holland

Perioada de garantie incepe de la data livrarii si instalarii piesei doar de catre personalul Vanzatorului sau de la data facturii in cazul montarii piesei intr-o unitate service specializata, autorizata RAR si/sau New Holland, potrivit tipului de echipament si tipului de lucrare, potrivit normelor legale aplicabile.

In cazul aparitiei unei defectiuni la o piesa de schimb aflata in garantie, ca urmare a unui defect de fabricatie, Vanzatorul va livra gratuit o alta piesa. Inlocuirea unei piese in garantie nu prelungeste perioada de garantie initiala. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa verifice validitatea cererii in garantie a piesei respective.

Vanzatorul garanteaza ca piesele de schimb livrate sunt originale, fara defecte aparente.

 

Returnarea pieselor de schimb

Piesele de schimb pot fi returnate Vanzatorului de catre Cumparator numai in termen de maxim 14 zile de la data facturii de achizitie si doar pentru bunurile aflate in stocul Vanzatorului . Nu se accepta la retur:

• Piese de schimb utilizate sau care prezinta urme de montaj sau care sunt murdare
• Piese de schimb cu ambalaj deteriorat
• Piese de schimb incomplete
• Piese de schimb neambalate in ambalajul original
• Piese de schimb comercializate de alti agenti economici
• Piese de schimb care nu au fost verificate inainte de montare cu privire la interschimbabilitate si au fost vopsite, sudate, etc
• Piese de schimb din categoriile: piese electronice, unitati de comanda motor, module de comanda, calculatoare, airbaguri, spirale airbag, chei, butuci chei, baterii si lichide ( uleiuri, antigel, lichid frana, etc)
• Piesele pentru care la momentul confirmarii comenzii de catre Client, acestuia i s-a specificat faptul ca reperele respective nu se pot returna

Pentru piesele REMAN, Cumparatorul se obliga sa indeplineasca urmatoarele obligatii si sa respecte urmatoarele prevederi: a) Cumparatorul trebuie sa impacheteze si sa returneze piesa veche in ambalajul original pe care l-a primit cu piesa initiala; b) Orice piesa returnata trebuie sa fie identificabila si conform cu numarul principal al piesei New Holland; c) Piesa sa nu prezinte modificari de natura fizica (sa nu fie sparta, crapata, indoita, sau sa prezinte urme de lovituri); d) Piesa sa nu prezinte rugina excesiva la exterior (carcasa); e) Piesa sa fie completa (sa nu aiba piese componente lipsa, sa aiba aceleasi componente ca cea noua); f) Piesa sa nu fie dezasamblata; g) Piesa trimisa sa fie cea care a functionat pe masina pana la momentul inlocuirii, respectiv sa fie piesa de origine CNH (O.E.); h) Piesa sa nu prezinte urme de sudura sau de alte lipituri; i) Piesa se returneaza in maxim 14 zile de la data facturii; j) Cumparatorul este responsabil pentru procedura de scurgere completa a fluidului inainte de retur.

 

FORMULAR RETUR

 

Modalitati de acordare a garantiilor

Cumparatorul poate solicita remediile aferente garantiei pentru produsele, produsele reconditionate si materialele de intretinere, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse sau aparute in perioada de garantie in termenul legal, la sediile filialelor Vanzatorului, insotite de urmatoarele documente:

• Factura de achizitie
• Certificatul de garantie in original, completat si semnat
• Dovada montarii piesei intr-o unitate service specializata, autorizata RAR si/sau New Holland
• Copie dupa devizul de lucrari si factura pentru activitatile de service efectuate
• Nota de constatare pentru descrierea defectiunii, parametrii privind datele defectiunii

 

In cazul in care reclamatia care invoca lipsa conformitatii este justificata, Vanzatorul va repara/inlocui produsele, dupa caz.

- In situatii exceptionale cand partile nu ajung la un acord privind reclamatia de garantie, acestea vor solicita expertiza tehnica, rezultatele expertizei fiind obligatorii pentru parti. In cazul in care reclamatia care invoca prezenta viciilor ascunse este justificata, Vanzatorul va repara/inlocui produsele, dupa caz, dupa data finalizarii expertizei tehnice in conditiile respectarii prevederilor si prezentarii documentelor solicitate.
- In cazul in care reclamatia este nejustificata, cheltuielile privind expertiza si costurile conexe vor fi suportate de Cumparator.
- Decizia privind modalitatea de acordare a garantiei apartine Vanzatorului si acopera valoarea de achizitie a produsului, obiect al reclamatiei garantiale.

 

Inaplicabilitatea garantiilor

Nu se acorda garantie in urmatoarele cazuri:

• Daca pe perioada garantiei reparatiei, o alta persoana decat salariatii Vanzatorului efectueaza interventii neautorizate asupra unui echipament care a suferit o interventie pentru reparatii efectuate de catre Vanzator
• Cumparatorul nu respecta recomandarile Vanzatorului cuprinse in devizul estimativ de reparatii referitoare la efectuarea unei interventii si/sau la modul de utilizare a echipamentului
• Cumparatorul nu isi indeplineşte in mod corespunzator obligatiile legate de intretinerea echipamentului
• Pe echipamentul respectiv au fost montate piese de schimb sau consumabile care nu au fost livrate de Vanzator
• Produsele nu au fost montate/ instalate/ reglate/ verificate intr-o unitate de service auto autorizata RAR / New Holland
• Piesa prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (şocuri termice, electrice, mecanice)
• Piesa s-a defectat din cauza montajului incorect sau din cauza montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
• Piesa nu a fost identificata corect, din pricina datelor eronate furnizate de Cumparator sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit
• Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru un alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului
• Lipsa documentelor solicitate conform paragrafului Modalitati de acordare a garantiei sau daca informatiile continute in acestea sunt gresite, incomplete sau ilizibile
• Serii/coduri/marcaje de identificare sterse, indescifrabile, marcari sau stantari artizanale, facute in diverse scopuri pe piesa respectiva
• Piesa prezinta uzura normala.

 

Obligatia de garantie asumata de Vanzator este limitata la repararea sau inlocuirea produselor defecte sau la restituirea pretului, in conditiile mentionate mai sus. Vanzatorul va fi exonerat de orice raspundere suplimentara si nu va fi in niciun caz raspunzator fata de Cumparator sau fata de orice utilizator al produselor, in baza acestei garantii acordate sau in orice alt mod, pentru orice alte solicitari de compensatii pentru eventuale prejudicii, pretentii, cheltuieli sau pierderi decurgand din orice intarzieri in utilizarea produselor, intreruperi in lucru, alte daune indirecte, etc.

 

Persoane fizice: Raspunderea Vanzatorului privind garantia legala de conformitate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, iar lipsa de conformitate este invocata de cumparator in termen de doua luni de la constatare. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul in care cumparatorii pot invoca garantia legala de conformitate, se reduce la aceasta durata.

 

In cazul produselor folosite, garantia acordata este de un an de la data livrarii produsului. Dupa expirarea termenului de 2 ani, cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.

 

Declaratie de conformitate: Agroconcept Impex SRL, cu sediul in Cladirea C1, parter, camera AP04, DN 2 Bucuresti-Urziceni, km 20+600, Sat Sindrilita, Comuna Ganeasa, Jud. Ilfov, numar de ordine in Registrul Comertului J23/261/2016, cod unic de inregistrare 33856094, asiguram si declaram ca produsele comercializate de noi nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului daca sunt montate de catre personalul Vanzatorului si/sau intr-o unitate service specializata, autorizata RAR si/sau New Holland, potrivit tipului de echipament si tipului de lucrare, potrivit normelor legale aplicabile si sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale producatorului, precum si cu standardele si omologarile nationale si europene, astfel cum se atesta de catre producator.

 

Conform art 34 alin (1) din OUG 5/2015, va informam ca societatea noastra, Agroconcept Impex SRL, respecta conditiile impuse de legislatia de mediu cu privire la colectarea, tratarea si eliminarea in conditii de protectie a mediului a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE), pentru aceasta, suportand urmatoarele costuri:

 

Taxa timbru verde:

lei/buc

5.1 Echipamente de mici dimensiuni ≤0,2 kg

0,15

5.2 Echipamente de mici dimensiuni >0,2 kg ≤1 kg

0,75

5.3 Echipamente de mici dimensiuni >1 kg ≤2 kg

1,5

5.4 Echipamente de mici dimensiuni >2 kg ≤3 kg

3

5.5 Echipamente de mici dimensiuni >3 kg ≤5 kg

4,5

5.6 Echipamente de mici dimensiuni >5 kg

9

Email Icon
Inscrie-te la newsletterul fermierilor!
Prin abonarea la newsletter-ul piese-agroconcept.ro confirm că am peste 16 ani.
© 2025 Piese-AgroConcept - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
Sunt de acord